دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 6 / 1 / 1394
بازدید : 291
نویسنده : ati

 بهرام جلیل خانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد در آزمون های استخدامی سال ۹۱ و ۹۲ برای اشتغال در دستگاه های دولتی پذیرفته شده بودند که هم اکنون کد مستخدمی ۳۰۰ نفر از آنان صادر شده است.
وی یادآورشد: کد مستخدمی دیگر پذیرفته شدگان نیز حداکثر تا پایان نیمه نخست فروردین صادر خواهد شد.
کد مستخدمی شماره ای برای ثبت اطلاعات فرد استخدام شده در لیست کارکنان دولت به شمار می آید که بر اساس آن پست سازمانی و ردیف بودجه ای برای فرد تعیین و حقوق وی پرداخت می شود.
جلیل خانی اظهار کرد: مستخدمین جدید برای آغاز فعالیت خود در دستگاه های اداری دولت باید آزمایش های خاصی همچون تست عدم اعتیاد را بدهند.
مدیرکل مدیریت منابع و نیروی انسانی استانداری زنجان گفت: انجام این آزمایش ها و دریافت دفترچه بیمه تامین اجتماعی موجب می شود تا حداکثر زمان آغاز فعالیت رسمی این افراد تا پایان فرودین جاری به طول بینجامد.
وی جریان استخدام جدید دولت در سال ۹۴ را تایید کرد و مسوولیت جذب نیروی انسانی را بر عهده وزارتخانه های مربوطه خواند.
در پیامی مبنی بر استخدام نیروهای جدید در دولت در سال ۹۴، زمان آغاز ثبت نام شرکت در آزمون استخدامی ۱۰ تا ۱۷ فروردین سال جاری و محل ثبت نام سایت sanjesh.org عنوان شده بود



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان , ,
:: برچسب‌ها: استخدامی های جدید در راه دستگاه های دولتی زنجان ,
تاریخ : سه شنبه 16 / 12 / 1393
بازدید : 291
نویسنده : ati

 زنجان - ایرنا - مدیرکل مدیریت منابع و نیروی انسانی استانداری زنجان گفت: 778 نفر از افرادی که طی آزمونهای استخدامی سال 91 و 92 برای اشتغال در ادارات این استان پذیرفته شده بودند، از فروردین 94 فعالیت خود را آغاز می کنند.

 
 
بهرام جلیل خانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون جریان ورود به سیستم اداری دستگاه های دولتی این افراد در حال طی کردن مراحل پایانی است.


:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: 800 مستخدم جدید از فروردین 94 وارد سیستم دولتی زنجان می شوند ,
تاریخ : شنبه 4 / 11 / 1393
بازدید : 263
نویسنده : ati

 خبرگزاری تسنیم: استاندار زنجان از تعیین تکلیف استخدام شرکت‌کنندگان در آزمون‌های استخدامی سال ۹۱ و ۹۲ خبر داد و گفت: این افراد از سال آینده مشغول به کار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، جمشید انصاری امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: در مجموع دو آزمون استخدامی برگزار شده در سال‌های ۹۱ و ۹۲، ۹۰۰ نفر به استخدام دستگاه‌های اجرایی استان زنجان در آمدند.

وی تصریح کرد: احکام استخدامی همه افرادی که مراحل گزینش را پیمودند، اسفند ماه صادر و بودجه لازم برای حقوق و مزایای این افراد در بودجه سال آینده پیش‌بینی می‌شود تا دغدغه خانواده‌ها در زمینه اشتغال کاهش یابد.

استاندار زنجان در آستانه دهه فجر ضمن گرامیداشت این ایام ابراز کرد: دهه فجر فرصتی برای نگاه ویژه به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت و تحقق این اهداف و اعتلای هرچه بهتر آن است.

وی بیان کرد: در ایام دهه فجر امکان بازخوانی تاریخ انقلاب فراهم و سالگرد انقلاب اسلامی فرصتی برای نشان دادن وحدت و یکپارچگی مردم ایران به جهانیان است.

انصاری در مورد برگزاری مراسم دهه فجر عنوان کرد: همه باید صرف نظر از اختلاف‌های سیاسی و گرایش‌ها، اصل انقلاب، رهبری نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای ۳۶ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی را مد نظر قرار دهند.

وی مطرح کرد: در برگزاری این مراسم ارجحیت جشن‌های مردمی بر دستگاه‌های دولتی مد نظر قرار گیرد تا مردم به عینه احساس شادی و سرور در این جشن‌ها کنند.

استاندار زنجان با تأکید بر مردمی بودن مراسم ابراز کرد: دستگاه‌های دولتی امکانات خود را برای برگزاری جشن‌ها در اختیار تشکل‌های مردمی قرار دهند.

وی با تأکید به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: تنها هدف از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلیل از یک روز نیست بلکه حضور آحاد مردم بسیاری از مشکلات را حل می‌کند و پاسخ به توطئه‌های دشمنان است و در این روز بسیاری از محاسبات دشمنان در مورد کشور ایران تغییر می‌کند.

انصاری گفت: امسال با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌ها و رهبری انقلاب عظیم اسلامی تجدید میثاق می‌کنیم و استحکام و بزرگی ملت ایران را به جهانیان نشان می‌دهیم.

وی درمورد پروژه‌های عمرانی و اقتصادی که در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، بیان کرد: با توجه به اینکه این ایام بزرگترین مناسبت ملی است، زمان مبارکی برای افتتاح و بهره برداری است.

استاندار زنجان به بخشنامه ابلاغ شده از طرف معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی مبنی بر اولویت امکان مصرف گاز برای مصارف خانگی عنوان کرد: در ایام زمستان با افزایش مصرف گاز و مواد سوختی با در نظر گرفتن اولویت مصرف، مصارف غیر خانگی قطع می‌شود.

وی به صرفه‌جویی در مصرف گاز تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی در زمان‌هایی که در این مکان‌ها حضور ندارند از مصرف انرژی خودداری کنند.

انصاری در مورد توزیع اعتبارات به شهرستان‌ها ابراز کرد: در توزیع بودجه حقوق مردم و ضرورت بهره‌مندی آن‌ها از امکانات در نظر گرفته می‌شود و کمبود منابع شهرستان‌هایی که در سفر رئیس جمهور به آن‌ها اعتبار کمتری تخصیص یافته از محل‌ بودجه‌های استانی تأمین می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع ۳۷۴ میلیارد تومان که به پروژه‌های عمرانی استان زنجان اختصاص یافت، ۲۴۰ میلیارد تومان امسال محقق می‌شود و باقی آن سال آینده تحقق می‌یابد.

خبر ۱۶ بهمن ۹۲ – استانداری زنجان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی استان طبق مفاد قانون برنامه پنجم توسعه، قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد در دستگاههای اجرایی، از محل مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/دم مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تعداد ۴۷۰  نفر از افراد واجد شرایط بومی استان زنجان را از طریق آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی به شرح  فایل پیوستی ذیل استخدام می‌نماید.
ثبت نام در این آزمون بصورت اینترنتی است و از طریق همین سامانه انجام می شود.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان , ,
:: برچسب‌ها: ۹۰۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان مشغول به کار می‌شوند + صدور احکام استخدام در اسفندماه ,
تاریخ : یک شنبه 20 / 11 / 1392
بازدید : 428
نویسنده : ati

 به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رساند در راستای بخشنامه شماره ۱۳۵۹۸/۹۲/۲۰۰ مورخ ۱۳۹۲۰۸/۰۱/ معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، کلیه اطلاعات آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ طی نامه شماره ۴۷۶/۱۰۹۱۸/ مورخ ۱۳۹۲۱۰/۰۸/ به آن معاونت ارسال شده است.

شایان ذکر است پیرو پیگیری‌های استان زنجان، مدارک آزمون استخدامی ۱۳۹۱ به تأیید کمیته بررسی آزمون معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور رسیده است. قطعاً پس از دریافت شماره مستخدم داوطلبان اصلی از معاونت مذکور، در خصوص ادامه فرآیند استخدامی اطلاع‌رسانی خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری زنجان ,
تاریخ : یک شنبه 9 / 11 / 1392
بازدید : 632
نویسنده : ati

 به اطلاع می رساند نتایج نهایی آزمون استخدامی تیرماه ۱۳۹۲ از محل مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/ دم مورخ ۱۳۹۰ ۱۲/۲۱/ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور؛ به شرح پذیرفته‌شدگان نهایی (اصلی و ذخیره) که قبلا به دستگاههای اجرایی استان اعلام شده به شرح زیر می‌باشند.

به اطلاع می‌رساند در راستای بخشنامه شماره ۱۳۵۹۸/۹۲/۲۰۰ مورخ ۱۳۹۲۰۸/۰۱/ معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، کلیه اطلاعات آزمون استخدامی طی نامه شماره ۴۷۶/۱۰۹۱۸/ مورخ ۱۳۹۲۱۰/۰۸/ به منظور اتخاذ تصمیم به آن معاونت ارسال شده است.

لذا به استناد بخشنامه فوق تا زمان اعلام نتیجه معاونت مذکور معرفی نفرات اصلی به گزینش دستگاههای ذیربط امکان پذیر نخواهد بود. قطعاً پس از تأیید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، در خصوص ادامه فرآیند استخدامی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای مشاهده نتایج نهایی آزمون استخدامی روی لینک زیر کلیک کنید :

مشاهده نتایج نهایی آزمون استخدامی



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان ,
تاریخ : یک شنبه 12 / 8 / 1392
بازدید : 468
نویسنده : ati

 اطلاع داوطلبان گرامی می‌رساند فرآیند بررسی مدارک داوطلبان در دستگاههای اجرایی مربوطه به اتمام رسیده و دستورالعمل نحوه برگزاری مصاحبه نیز به دستگاههای ذیربط ارسال شده است. شایان ذکر است مصاحبه در چهار حوزه اعتقادی، اداری و رفتاری، فناوری اطلاعات و تخصصی شغل، در دستگاه اجرایی مورد تقاضای استخدام داوطلبان خواهد بود و نمره نهایی مصاحبه بر اساس مفاد آگهی استخدام محاسبه می‌شود.
همچنین زمان و مکان مصاحبه توسط دستگاههای ذیربط به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری زنجان ,
تاریخ : یک شنبه 5 / 6 / 1392
بازدید : 450
نویسنده : ati

 داوطلبان گرامی بدینوسیله نمرات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تیر ماه ۱۳۹۲ اعلام می‌گردد. لازم به ذکر است این نمرات به صورت خام بوده و تنها جهت اطلاع داوطلب از نمره خود اعلام می‌گردد، لذا لیست نفرات راه یافته به مرحله مصاحبه (سه برابر ظرفیت) تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۲ از طریق همین سایت اعلام خواهد شد. قابل توجه اینکه استخراج نتایج بر اساس بندهای ۲، ۳، ۵، ۶، ۷، ۸ و ۱۱ از تذکرات آگهی منتشر شده ، خواهد بود. از داوطلبین عزیز تقاضا دارد از تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به استانداری و دستگاههای اجرایی استان خودداری فرمایند.

مشاهده نمرات آزمون



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان ,
تاریخ : یک شنبه 17 / 4 / 1392
بازدید : 439
نویسنده : ati

  به اطلاع داوطلبان عزیز می‌رساند زمان آزمون رشته‌های شغلی: نگهبان (اداره کل میراث فرهنگی)، سرایدار (اداره کل ثبت احوال)، و مامور اجرایی محیط زیست (اداره کل حفاظت محیط زیست)، که دارای آزمون تخصصی نبودند در روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۰۴/۱۳۹۲ و زمان آزمون سایر رشته‌های شغلی در روز جمعه مورخ ۱۴/۰۴/۱۳۹۲ خواهد بود. همچنین زمان توزیع کارت آزمون کلیه رشته‌های شغلی در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ ۸ و ۹ و ۱۰/۰۴/۱۳۹۲ خواهد بود که محل و ساعت برگزاری آزمون در کارت آزمون ذکر خواهد شد. با عنایت به اینکه زمان‌ های فوق قطعی و غیرقابل تغییر می‌باشند،لذا از داوطلبان عزیز خواهشمند است به منظور دریافت کارت شرکت در آزمون در موعد مقرر به سایت استانداری زنجان مراجعه نمایند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری زنجان ,
تاریخ : یک شنبه 16 / 11 / 1391
بازدید : 490
نویسنده : ati

  استانداری زنجان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی استان طبق مفاد قانون برنامه پنجم توسعه، قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد در دستگاههای اجرایی، از محل مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/دم مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تعداد ۴۷۰  نفر از افراد واجد شرایط بومی استان زنجان را از طریق آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی به شرح  فایل پیوستی ذیل استخدام می‌نماید.
ثبت نام در این آزمون بصورت اینترنتی است و از طریق همین سامانه انجام می شود.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">